Oamenii…de azi

Am tot citit, am văzut, că se comentează foarte mult despre câştigătorul concursului,, Românii au talent”…mi se pare puţin exagerată această abordare! Ca de obicei, tot românu’ este expert, judecă şi aruncă nişte cuvinte cu o mare uşurinţă…cu siguranţă românii au talent la criticat şi judecat oamenii şi ceea ce se întâmplă în jur. Mi se pare puţin deplasat să se arunce cuvinte grele unui om simplu, care talentat sau nu, a reuşit să câştige, transmiţând oamenilor ceva! Sincer, eu cred că talentul este relativ,destul de vast…fiecare are talentul său…

S-a tot vorbit că acel băiat nu merita să câştige…că alţii aveau voci mai bune, într-adevăr pe mine m-a impresionat Dinu Valentin- un om cu o voce superbă, dar asta nu înseamnă că cel care a câştigat nu este talentat, nu era bun… Noi, oamenii ne-am obişnuit să stăm dincolo şi să comentăm, să judecăm, să jignim…ne e mai simplu, uităm să ne gândim la omul ăla, care poate dincolo de povestea vieţii lui, chiar a muncit pentru a-şi şlefui talentul!

Nouă ne este simplu să spunem că nu are talent…nu are voce, eu consider că băiatul ăsta are talentul de a transmite extrem de bine…ceva, lumea adevărată în care trăim…de fapt omul îşi cântă viaţa aşa cum o simte, dar măcar o cântă sincer…mie asta mi-a transmis! Problema noastră este că uităm de respect, uităm a pierde frumos, uităm să mai fim pur şi simplu  oameni! Până una alta, ce mă deranjează pe mine este uşurinţa cu care oamenii au început să jignească, să critice şi să judece, ok, ai o părere, exprimă-ţi-o, dar încearcă să fie expusă cu ceva bun-simţ…Este trist că azi se întâmplă aşa ceva…

Leave a Reply

