Plec acasă!

De mâine fac o pauză, mă duc în vacanţă…merit :). Plec în lumea mea de acasă, unde mereu mi-e bine, plec să lenevesc la soare, să mai citesc câte ceva în curtea mea mare şi frumoasă…curtea copilăriei mele! Plec acasă, la părinţii mei, la familie pentru a mă reîncărca cu multă energie, dar mai ales iubire şi linişte. Da…pentru cei care mă mai citesc câteodată, promit să revin cam peste o săptămână cu noi gânduri şi idei, cu noi întâmplări şi trăiri din lumea şi viaţa mea zâmbăcioasă!

Şi de abia aştept ziua de mâine…mă aşteaptă Gara de Nord, trenul care mă duce acasă, Gara de Sud din Ploieşti…casa mea, familia, un motănel roşcat şi pufos, doi câini…mă aşteaptă de fapt viaţa frumoasă! Numai bine, să visaţi, să zâmbiţi, să vă bucuraţi de fiecare zi…să sărbătoriţi cu sufletul, liniştit şi frumos, alături de cei mai dragi oameni!

Zâmbiţi-vă mult, mult de tot!

2 thoughts on “Plec acasă!

Leave a Reply

