Lumea noastră…

Mă uit în jur şi  văd tot mai des măşti, un fel de marionete numite în general oameni. Este trist că ne obişnuim tot mai mult cu astfel de marionete…că le acceptăm şi ni se pare un lucru normal, să ne lovim de ele la tot pasul. Noi, cred că avem o problemă, am uitat să mai fim oameni…ne place să ne ascundem după măşti, am cam uitat să folosim cuvântul ,,naturaleţe”…dar ne place extrem de mult să ieşim în evidenţă oricum, nu contează cum, fie că ne luăm pantofii cu cele mai mari tocuri, ne luăm rujul de-un roz cât mai strident (trebuie să fie roz domne, dacă nu e roz nu exişti), aaa şi să nu uităm de minunaţii ochelari de soare…chiar dacă este dimineaţă sau plouă, fără ochelari de soare nu exişti! Sincer dacă aş putea, aş face în aşa fel încât toţi oamenii să poarte teneşi, blugi (nu jeansi, blugi, că suntem români!) şi tricou…ce simpli şi frumoşi ar fi oamenii!

Sincer, încep să rămân şi eu indiferentă sau mai degrabă încerc să ignor când văd astfel de personaje în jur, tot mai multe pe zi ce trece, însă îmi pare rău că apreciem, evidenţiem marionetele astea false…şi ne aducem aminte de oamenii de calitate, talentaţi şi inteligenţi mai greu, bineînţeles că nu generalizez, din fericire mai sunt mulţi oameni care încă apreciază calitatea…dar aşa se întâmplă în nu foarte multe cazuri, din păcate.

Şi zâmbesc din suflet când văd că mai există oameni simpli, care ştiu să mai fie oameni, care mai ştiu să respecte, care înţeleg că până la urmă chiar suntem egali într-un fel…azi, poate că ne diferenţiază doar măştile, unii le poartă cu drag, pe când alţii au hoărât să şi le arunce de mult! E foarte important să te gândeşti dacă ai mască, dacă o porţi…sau ceea ce vezi în oglindă, ceea ce văd ceilalţi când te privesc înseamnă acea naturaleţe a fiecăruia de care am cam uitat! Ce alegi, păstrezi sau arunci masca? Priveşti oamenii şi lumea de după o mască sau ai curajul să îi priveşti cu adevărat în ochi? Eu… fără mască! Face bine…

Like a child-girl…trec şi eu pe lângă oameni, prin viaţă, cu gândul că uneori chiar trăim într-o lume sălbatică! Dar trecem mai departe 🙂

6 thoughts on “Lumea noastră…

  1. @ Creve…stiu ca ne indreptam spre mai rau, dar ceea ce spun eu este doar ca incerc sa vad altfel lucrurile, pentru a ma mai incuraja putin :), fiindca ce vad prin jur…nu arata prea bine si da, oricat de optimisti am fi, stiu ca viitorul nu suna extrem de bine, realizez asta!
    @ Paul- da, din pacate ne autodistrugem tot mai mult, dar ce este mai trist, este ca multi nu constientizeaza sau nu vor sa constientizeze acest lucru!

Leave a Reply

