Da…este timp!

M-am tot lovit de cuvintele:,,nu mai am timp, nu am timp suficient” şi recunosc că şi eu le folosesc în anumite momente! Însă în ultima vreme încerc din răsputeri să renunţ la a mai pronunţa aceste cuvinte, sau oricum să încerc să le rostesc destul de rar. M-am tot gândit că nu ar trebui să depindem de timp, ci din contră, poate timpul ar trebui să depindă de noi…

Recunosc că şi eu aveam problema asta cu timpul, probabil încă mai sunt momente când mai am, dar dacă pur şi simplu stăm şi ne plângem că nu este timp, oare aduce cineva o cutie mare cu timp şi ne lasă să ne servim de acolo cu câte porţii de timp vrem? Cred că nu…eu cel puţin nu am găsit cutia aceea şi nici nu vreau să o găsesc, fiindcă am realizat că timpul e acelaşi pentru toţi, însă ne place să credem că totuşi e vorba de fiecare dată de un timp subiectiv, de un alt timp, de timpul tău, timpul meu, timpul lui…

Crede-mă că ai timp, fiindcă în momentul acesta ai avut timp să-mi citeşti cuvintele…şi crede-mă că avem timp să:

1. Trăim;

2. Zâmbim;

3. Mulţumim;

4. Iubim;

5. Privim cerul;

6. Visăm;

7. Facem voluntariat;

8.  Citim;

9. Înţelegem;

10. Să fim buni!

Credem că nu avem timp suficient, dar totuşi să ne gândim că din păcate, sunt momente când avem timp să:

1. Judecăm;

2.Criticăm;

3. Etichetăm;

4. Dispreţuim;

5. Ne certăm;

6.Să spunem că nu avem timp!

Uită de timp, ai grijă să faci ceea ce îţi place, nu te lăsa condus de  el, ci încearcă să  conduci tu timpul şi să ţi-l construieşti frumos!

2 thoughts on “Da…este timp!

  1. foarte frumos articolul :)..da, si eu ma inteleg mai rau cu timpul ..dar totusi cred ca pentru prima lista ar trebuii sa avem cu totii timp….

Leave a Reply

