Duminica amintirilor mele

Dintotdeauna am iubit zilele de duminică…duminica miroase a flori, a familie şi a speranţe! Mi-e dor de duminicile de acasă, erau atât de simple, dar erau duminici speciale, fiindcă aveam alături cele mai dragi persoane, fiindcă acasă timpul zboară aşa cum vrei tu…Consider că zilele de duminică sunt cele care ne oferă oportunitatea de a simţi cu adevărat, de a crede, de a gândi…de a-ţi aduce aminte de trecut, de a spera spre viitor şi de a aştepta prezentul!

După ziua de duminică ştii că întotdeauna vei avea parte de un nou început, o nouă zi de luni, o nouă săptămână, noi provocări, alt soare, alte minute, alte ore…alte anotimpuri!Iubesc serile de duminică…îmi place să privesc cerul senin, soarele parcă obosit, care se ascunde după blocuri, ascuzându-şi razele până mâine, îmi place să ascult râsetele copiilor care aleargă cu atâta poftă, îmi place să-i privesc şi zâmbesc…ce simplu era să fii copil!

Da…ador duminicile cu soare, cu ploaie, cu zâmbete, cu amintiri, dar cel mai mult îmi plac duminicile cu familia…duminicile simple şi frumoase! Mi-e dor de soarele de acasă…de soarele de după pomi şi dealuri…de serile răcoroase în care ascultam liniştea şi atât!

Leave a Reply

