O zi de primăvară specială :)

O zi plină de zâmbete…cu multă fericire în suflet şi pe chip! O zi frumoasă şi specială de primăvară…în care am făcut lucruri simple, dar le-am făcut cu mare drag. Am mers mult pe jos…am lăsat vântul cald să se joace cu părul meu, am privit Dâmboviţa, care era atât de frumoasă, am lăsat soarele să-mi lumineze chipul, am privit oamenii, iar pescăruşii mi-au oferit cea mai bună muzică…îşi cântau, îşi ţipau fericirea într-un mod aparte şi atât de frumos…nu aveai cum să nu zâmbeşti!

Am mers la Salvaţi Copiii, la sediu…pur şi simplu îi iubesc…sunt oameni minunaţi, care sincer mi-au făcut ziua şi mai bună! Însă o imagine mi-a lăsat un mare zâmbet întipărit în suflet…două persoane vârstnice, soţ şi soţie, stăteau la semafor, soţul o ţinea foarte atent pe soţie de mână…şi chiar fără a se privi, zâmbeau…am vrut să cred că zâmbeau fiindcă sunt, fiindcă după mulţi ani încă sunt împreună şi îşi trăiesc povestea frumos, mergând braţ la braţ, privind spre viitorul lor în care soarele le luminează chipurile şi toate speranţele! Da…zâmbeau că erau împreună, zâmbeau fiindcă îşi trăiau alături de soare, de pescăruşi şi de alţi oameni povestea de viaţă, într-o zi specială de primăvară!

Mâine o să îmi iau o mini-vacanţă…o să merg în sfârşit acasă, unde mi-e cel mai bine, acasă la familia mea dragă…aşadar o să revin cu alte gânduri şi vise peste câteva zile! Zâmbiţi-vă mult de tot!

Leave a Reply

