Prietenii…adevăraţi!

Ce mai sunt prietenii în ziua de azi? Mai ştim să ne iubim, apreciem sau găsim adevăraţii prieteni? Am tot auzit în ultima vreme oameni bucurându-se, ca să nu spun altfel, că au câteva sute de prieteni pe facebook…cu ce uşurinţă folosim unele cuvinte! Dar mă gândesc, oare câţi dintre noi, cei care avem cont pe facebook, putem spune că prietenii de pe profil, ne sunt într-adevăr prieteni? Pentru mine, prieten înseamnă un al doilea ,, eu” , înseamnă omul ăla care are puterea să te critice pentru a te ajuta, care îţi zâmbeşte şi face orice ca la rândul tău să zâmbeşti, omul ăla care este lângă tine când râzi, dar mai ales când suferi şi plângi, omul ăla care chiar dacă nu e lângă tine efectiv la un moment dat, simţi şi ştii că se gândeşte la tine…că de fapt este acolo în sufletul tău şi te susţine! Şi nu am mulţi prieteni…(am câteva persoane extrem de dragi… care ştiu că sunt mereu acolo undeva cu mine deşi nu întotdeauna suntem împreună efectiv) o spun cu zâmbetul pe buze…iar în lista de facebook cred că 5 -6 persoane îmi sunt cu adevărat prieteni! Amici am mulţi, mulţi…dar prieteni câţiva, însă sunt extrem de mândră de acest lucru!

În ceea ce priveşte facebook-ul şi ,,prietenii”, nu vreau prieteni care să mă placă şi aprecieze (LIKE ) în lumea virtuală, iar atunci când ne întâlnim de abia să mă salute, nu vreau prieteni care să mă aprecieze, critice (COMMENT) iar în lumea reală să nu poată să-mi ofere un sfat, sau să mă sprijine printr-un comentariu…real. Nu mă încălzeşte dacă îmi dai ADD doar pentru a mai avea un prieten în listă, dar cu toate acestea uiţi să mă adaugi şi în viaţa ta, nu mă interesează dacă îmi dai IGNORE la cerere, îmi pasă doar dacă eşti o persoană dragă şi importantă şi îmi dai ignore din viaţa ta…din viaţa reală!

Prefer să nu am prieteni doar într-o listă, într-un calculator…prieteni virtuali, prefer să îmi fie alături, să îmi fie prieteni reali, fiindcă nu vreau să mă cert, să vorbesc, să râd doar cu o poză de a ta care apare într-un colţ, eu vreau să te văd, să mă uit în ochii tăi, vreau ca prietenii mei să fie oameni şi nu doar profile şi conturi de facebook! Nu zic că nu se pot lega prietenii frumoase între oameni cu ajutorul acestor reţele de socializare, dar din nou, parcă prietenie este prea mult spus…poate o amiciţie puternică, pentru început!

Cred că ar fi mai sincer dacă s-ar schimba de pe profilele de socializare colţul cu FRIENDS, într-unul ceva de genul PEOPLE, fiindcă prieteni aşa cu sutele sau miile greu mai găseşti, dar nah poate unii sunt ceva mai ,,norocoşi” …nu poţi ştii niciodată! 🙂

Nu uitaţi să le muţumiţi prietenilor adevăraţi fiindcă sunt acolo lângă voi!

Leave a Reply

