Visează!

Probabil că unii oameni consideră că a visa poate reprezenta un defect…eu vreau să văd acest lucru ca pe o mare calitate a unui om! Mă uit în jur şi văd oameni care au obosit să viseze, care nu mai cred în ei, în viitor, în vise mari! Dintotdeauna mi-a plăcut să visez,  mi-a plăcut şi încă îmi place să am vise mari, vise uşor de îndeplinit, vise dulci, vise naive…vise! Consider că fără vise suntem decât nişte roboţei care îşi trăiesc fiecare zi la fel… Visele mă ajută de fiecare dată să mă gândesc la viitor cu zâmbetul pe buze, îmi oferă mult optimism, încredere în mine, mă ajută să evoluez…să fiu eu!

Ador oamenii visători, care îndrăznesc să viseze ceea ce vor, oamenii care încă mai cred în vise, oamenii care se zbat pentru a le îndeplini! Când eram mică, visam la multe chestii: visam să ajung învăţătoare, să le dau note copiilor, visam să am o familie mare, visam să plec în altă ţară, visam să am un soţ frumos, deştept (nu îmi aduc aminte dacă vroiam să aibe şi bani :)) …visam ca un copil…aveam vise dulci şi naive de copil, aveam vise frumoase!

Acum, când am crescut, la 20 de ani, am alte vise, la fel de frumoase şi de speciale…însă unele încă le mai păstrez de atunci, din copilărie. Încă mai visez la o familie mare, la mulţi copii, la un soţ deştept dar acum m-am maturizat şi chiar dacă pentru unii pare un clişeu, chiar am înţeles că frumuseţea poate veni şi din suflet, din cuvinte…din fapte, am înţeles că frumuseţea nu se referă strict la fizic…ci şi la suflet şi personalitate, acum visez  la un om simplu, zâmbăcios şi atât! Nu mai visez să ajung învăţătoare…dar acum mă ocup cu alte  vise!

Acum visez să ajut mulţi oameni, visez să îmi deschid un centru pentru copiii orfani, visez să scriu o carte…cândva, visez să deschid un adăpost pentru câini…visez la o lume mai bună, visez că într-o zi lumea va zâmbi mai mult şi va învăţa să aprecieze şi să mulţumească pentru ceea ce viaţa le-a oferit, pentru ceea ce au… iar lista cu vise poate continua!

E atât de simplu să visezi…e atât de naiv, frumos şi te încarcă cu atât de mult optimism…uneori totul e atât de simplu, dar suntem atât de grăbiţi spre nicăieri, încât lucrurile simple trec pe lângă noi…iar noi refuzăm să le vedem!

Încearcă să visezi o dată, o oră, o zi, o săptămână, un an…o viaţă, zi de zi, încearcă să visezi în seara aceasta, încearcă să-ţi faci viaţa un vis mare, frumos în care orice este posibil!                                                                              Încearcă să-ţi trăieşti şi să-ţi visezi viaţa cât mai frumos şi simplu, iar zâmbetele vor veni întotdeauna pe parcurs!

 

Just dream about
Colour fills our lives
Just dream about
Someone else tonight!

2 thoughts on “Visează!

Leave a Reply

