O duminică specială:)

Zi cu soare, mult soare, zâmbete, plimbare în familie, cu fetele:) şi cu Bogdan, viitorul cumnat :P, multă, foarte multă bucurie şi stare de linişte în suflet, fiindcă îmi iubesc fetele extrem de mult şi fiindcă ziua de azi a fost o zi specială, datorită faptului că mi-au fost alături!

Sim-zuza şefă, Eu-zuza mică, Cris-zuza şefa 2

O zi de duminică parcă prea scurtă, fiindcă atunci când ai alături oameni dragi, simpli şi frumoşi uiţi de noţiunea timpului, uiţi că mâine este o altă zi, o altă zi de luni, că vin alte zile, alte provocări…alte zâmbete, alte întâmplări!

Îmi este destul de greu să înşir câteva rânduri legate de ziua de azi…tocmai fiindcă a fost o zi superbă, specială…îmi este greu, tocmai fiindcă bucuria, fericirea, satisfacţia, dar mai ales mulţumirea că am cele mai bune, mai tari şi frumoase surori din lume, rămân în suflet pentru totdeauna…iar aceste câteva litere scrise sunt convinsă că vor rămâne şi ele, aici, însă într-un colţ de blog zâmbăcios!

Missy- încercând să joace şotron ca în vremurile bune 🙂

 

 

 

Leave a Reply

