Evenimente comerciale…

Aşa mă bucur că au trecut sărbătorile sau evenimentele astea comerciale…am mai spus, nu sunt deloc de acord cu Valentine’s Day, sau ziua de azi…8 Martie. Consider că 8 Martie este de fapt doar ziua mamei, oricum parcă este puţin ciudat să ne sărbătorim mamele doar într-o zi…serios acum oare nu ar fi normal să ne sărbătorim mamele în fiecare zi? să le cumpărăm flori mai des, să le spunem că le iubim, să le sunăm, dar mai ales să le mulţumim că datorită lor noi existăm, suntem azi, aici! Mie sincer mi-e dor de serbările de 8 Martie, când ştiam că este doar ziua mamei..când îi pregăteam felicitări colorate şi când învăţam pentru ea, o poezie…acum când am crescut, realizez mult mai bine gestul, serbările…poeziile şi naivitatea, puritatea cu care cream felicitarea…pentru cea mai bună mamă!

 

Tindem să devenim din oameni normali, nişte oameni mecanici, nişte automatisme, care fac anumite gesturi, doar pentru că toţi fac asta…oare nu ar fi mai simplu şi mai surprinzător ca bărbaţii, băieţii să cumpere o floare într-o zi de…august, noiembrie, nu ştiu într-o altă zi…oare nu ar fi mai drăguţ dacă o fată, femeie s-ar simţi mai bine şi mai fericită atunci când primeşte o floare pe neaşteptate şi nu atunci când toate celelalte primesc? Eu da…sincer! Nu am dăruit azi nici o floare, nu am trimis nici un mesaj banal, de genul,, să ai o primăvară frumoasă în suflet”, serios acum ştim să trimitem mesaje doar de 1, 8 Martie şi de sărbători, de Revelion, mesaje tipice pe care le trimitem tuturor din agendă, dar oare nu putem avea o primăvară frumoasă în suflet în orice zi…oare nu ar fi mai drăguţ şi mult mai sincer dacă am trimite mesaje şi în restul anului persoanelor dragi, pentru a le ura de bine, pentru a le întreba ce mai fac…

 

În fine, sunt sătulă de sărbători comerciale, inventate, etc…ce mi s-a părut azi interesant, a fost faptul că o puştoaică de maxim 12-13 ani, chiar credea că azi e ziua ei…sincer eu nu am simţit că azi a fost ziua mea, ziua mea este când simt eu şi când vreau să fie, o să le iau flori fetelor dragi din viaţa mea în altă zi, când o să simt eu, nu o să trimit mesaje…banale cu primăveri superbe, etc şi cu siguranţă o să îi mulţumesc mamei şi o să-i spun că o iubesc mereu, nu doar azi…

 

 

 

Leave a Reply

