A fost…luni!

Consider că fiecare persoană are dreptul la 2-3 zile mai puţin bune pe lună:)…zile din acelea în care nu ai chef de nimic, în care nu vrei să explici, să vorbeşti cu oricine…zile de luni. Eu mi-am permis să am o astfel de zi azi, a fost o zi ciudată, grea, o zi friguroasă (din nou), o zi plictisitoare, a fost…luni!

Da, sunt zile când nu poţi sau nu vrei să zâmbeşti prea des, sunt zile când vrei să-ţi pui ordine în gânduri, în viaţă, sunt zile când ai chef  doar să stai, să reflectezi…să leneveşti! Oricum de mâine teoretic începe şi primăvara…că practic vine mai greu, dar sper  ca în zilele următoare să îmi recăpăt energia şi să  revin încărcată cu multă forţă pentru noi începuturi frumoase 🙂 !

Leave a Reply

