Propunere :)

Astăzi am o mică propunere pentru cei care mă citesc…pentru zâmbăcioşii blogului meu 🙂 Având în vedere că scriu de ceva timp pe blog, v-aş propune să-mi lăsaţi un comentariu cu orice părere aveţi despre blog…despre ideile şi postările mele, chiar dacă sunt păreri ceva mai critice, le accept cu mare drag 🙂 sau orice altă propunere…

Aşadar chiar dacă mă citeşti mai demult, sau m-ai descoperit recent, orice părere contează! Chiar vreau să văd dacă este cineva care mă citeşte…şi nu se plictiseşte de ideile şi gândurile mele…dacă este cineva interesat de visele şi zâmbetele mele! 🙂 Vă mulţumesc!

2 thoughts on “Propunere :)

  1. DRAGA MISSY…ITI SCRIU CU DRAGA PENTRU CA FELUL TAU MINUNAT DE A SCRIE SI DE A REDA CEEA CE SIMTI SI GANDESTI IMI ESTE FOARTE DRAG…IN FIECARE ZI SERVESC CATE O FELIE DE TORT ( MESAJ) DIN SCRISELE TALE…AU FORMA…AU GUST…ESTI MINUNATA…MA BUCUR CA IN ZIUA DE AZI MAI EXISTA ASTFEL DE OAMENI SUPERBI CA TINE !!! ESTI MULT , MULT MAI MATURA DECAT ARETI IN POZA SI MAI ALES DECAT ARATA DATA DE NASTERE… MISSY ITI DORESC TOT BINELE DIN LUME…DUMNEZEU SA TE BINECUVANTEZE..LA MULTI ANI ROMANIA…

  2. Stefan Chiorean, iti/ va multumesc din suflet. Nu va imaginati cat de mult conteaza pemtru mine cuvintele pe care voi le lasti aici, pe blog, voi… oamenii care inteleg ceea ce simt, gandesc, ceea ce vreau sa transmit dincolo de un simplu blog. Eh, tocmai ce scriam intr-un post ca multi cand vad o poza de-a mea, cand ma vad, vad o pustoaica mica si atat…tocmai de aceea ma bucur inca o data ca imi sunt intelese gandurile si cuvintele, dincolo de mine, de cum arat, etc. Pana la urma asta ar trebui sa conteze…De asemenea va doresc tot binele din lume, zile pline de zambete si de oameni dragi! 🙂
    Va multumesc ca imi cititi cuvintele si sper sa o faceti in continuare, daca simtiti acest lucru!

Leave a Reply

