Primăvara mea!

Da, este clar primăvara fie a rămas blocată într-una din vămi, fie încă nu s-a trezit, fie este  ţinută prizonieră de iarnă…sau se lasă mult prea aşteptată! Aşa că am hotărât să-mi creez propria primăvară!

Ca să aduci primăvara mai aproape, trebuie :

1.să citeşti neapărat cartea,,O să vină şi primăvara, Bandini ”de John Fante (azi am început să o citesc şi eu…trebuie să fie tare frumoasă!) 🙂

2.să asculţi în fiecare zi cel puţin o dată melodia Primăvara începe cu tine-Holograf 🙂

3.să-ţi pui o poză pe desktop neapărat cu soare, pomi, flori cât mai colorate 🙂

4.să cumperi un bucheţel de ghiocei…fie pentru o persoană dragă sau de ce nu…chiar pentru tine! 🙂

5.să faci ce faci de obicei într-o zi de primăvară  🙂

6.să te îmbraci cât mai des în culori deschise…în culoarea care reprezintă pentru tine primăvara, la mine e simplu…e albastru!  🙂

7.să zâmbeşti şi să transmiţi multă energie 🙂

8.să visezi 🙂

9.să cânţi, să scrii ce vrei tu, să pictezi, să fotografiezi colţuri de cer şi de zâmbete 🙂

10.cel mai important lucru: să crezi, să speri că va veni şi primăvara! 🙂

Aceasta este primăvara mea de pe desktop! 🙂

Leave a Reply

