Notting Hill…

Luni seară, după o zi lungă, dar frumoasă…singură în cameră m-am hotărât să mă uit a nu ştiu câta oară la filmul meu preferat…Notting Hill. Mulţi dintre noi avem filme preferate, poveşti în care credem, cuvinte şi anumite sentimente speciale…Sunt multe filme care îmi plac, dar Notting Hill este suprem:) nu mă plictisesc niciodată de el…ieri Simona, sora mea povestea pe blog, cum a plans ea ca un copil la un film, Never let me go, iar astă-seară tot ca un copil am plâns şi eu la filmul meu…

Deci…ce poate fi mai drăguţ pentru o zi de luni, când eşti singură în cameră, decât să te uiţi relaxată la filmul preferat, alături de o cană de ceai de fructe fierbinte, câteva stixuri (ca în copilărie) nişte şerveţele 😛 şi nişte lacrimi acolo pe obraz…când vezi că povestea de iubire se sfârşeşte frumos…

Nu cred că există cineva care să nu fi văzut filmul Notting Hill :))…în caz că mai există cineva care nu a făcut acest lucru, îl recomand din suflet, merită văzut, este filmul vieţii mele, filmul care are acea poveste de dragoste în care cred!

Pe lângă faptul că joacă în el Hugh Grant, Julia Roberts actorii mei favoriţi, în special Hugh Grant cu al lui accent 🙂 este un superb film de dragoste…pe alocuri comedie, care merită văzut!

And I’m just a girl…Standing in front of a boy asking him to love her…replica favorită din film! Şi da, cred că într-o zi o să ajung şi eu în Notting Hill…visele sunt gratis 🙂 Şi cred în ce spunea Hugh Grant la începutul filmului…că sunt zile în care nu bănuim că se va întâmpla ceva…ceva ce ne poate schimba viaţa!

Iar muzica spune totul…

 

 

Leave a Reply

