Viaţa are gust!

Sunt o mare fană a trupelor de calitate din România, a oamenilor care chiar au voce, care au melodii geniale, cu versuri simple dar totodată de o frumuseţe remarcabilă…şi totuşi atât de adevărate:). Evident că mă refer la Taxi, Holograf, VH2…Bere Gratis, ador aceste trupe, aceşti oameni frumoşi, cu voci si melodii superbe!

Trebuie să recunosc faptul că de fiecare dată când vreau să mă relaxez, să zâmbesc, să visez, ascult melodiile trupelor de mai sus…melodii care transmit linişte, sinceritate…care transmit ceva! Aceste melodii au cu adevărat  versuri care îţi rămân întipărite nu doar în minte, cât mai ales în suflet şi în inimă, care rămân acolo undeva mult timp, care nu se pierd niciodata!

Azi am ales să ascult toată ziua numai muzică…muzică bună în adevăratul sens al cuvântului, de cele mai multe ori ne mulţumim cu zgomote…

Recent am redescoperit o melodie superbă a trupei Holograf…are versuri care transmit atâta adevăr! De un lucru sunt sigură…voi asculta această melodie în fiecare zi! 🙂

Nu ştiu ce gust are viaţa voastră, dar eu vreau să-mi creez în fiecare zi o nouă aromă…cât mai dulce!

Emoţia unui început ,                                                                                                                     Dacă ştii să priveşti                                                                                                                        Orice clipă e o minune!

One thought on “Viaţa are gust!

Leave a Reply

