Doar o altă zi…

Am revenit din mini-vacanţa superbă de acasă, în care m-am ţinut de promisiune şi am făcut ce mi-am propus: am dormit mult, am citit…am stat:). Acum am luat-o de la capăt cu facultatea, voluntariat, Bucureşti…sper că în curând şi primăvara!

Dincolo de toate aceste lucruri, aseară am văzut un film foarte drăguţ, funny şi cu un final foarte frumos…ca în filme :), deşi nu aveam chef să mă uit, după ce acesta s-a terminat, am rămas cu o senzaţie foarte plăcută…Mi-au plăcut câteva fraze, pe care le-am reţinut ,, poate am înţeles eu totul greşit până acum…poate asta e dragostea” sau ,,unele relaţii mai şi merg…”

Titlul filmului, mi se potriveşte foarte bine:), I HATE VALENTINE ‘S DAY. Nu cred în zile din astea ale îndrăgostiţilor, când fiecare aleargă după cadouri, când se fac cozi la florării…pentru mine, un cadou sau o floare nu trebuie să vină într-o zi anume doar pentru că toată lumea primeşte sau aşa se face…nu, pentru mine, o floare venită pe neaşteptate semnifică dragoste adevărată şi mă impresionează. Până la urmă ce rost are, oricum ştim că azi o să primim flori, cadouri, doar e Valentine’s day…şi aşa trebuie, atunci unde mai este surpriza, încântarea…plus că apar alte discuţii penibile, de genul uite ce cadou mi-a luat, sau nu mi-a luat o floare, etc.

Sunt sătulă de iubiri şi gesturi din astea forţate, făcute doar pentru că aşa fac toţi…la facultate, pe facebook, în metrou…aceeaşi întrebare penibilă: ce faci de Valentine’ sDay? Aaaa, absolut nimic, citesc, poate mă uit la un film şi îmi văd în continuare de viaţă, de parcă azi e cea mai importantă zi din tot anul…în fine asta este părerea mea, poate încă sunt prea tânără:)) şi mai am de învăţat în d-ale iubirii, dar de un lucru sunt convinsă: Niciodată nu voi aprecia, iubi, sărbători în mod special această zi…oarecare de 14 Februarie!

Acesta este filmul pe care vi-l recomand cu drag!

 

Leave a Reply

