Cărţi…multe cărţi :)

Am început anul 2011 cu o neaşteptată poftă de a citi cât mai mult, de a cumpăra cât mai multe cărţi, de a descoperi noi scriitori, noi poveşti în care să mă regăsesc sau măcar din care să pot învăţa câte ceva. Încep să ador cărţile…ok asta reprezintă un lucru chiar bun, îmi place atât de mult entuziasmul şi intersul acela pe care mi-l stârneşte începutul unei cărţi… Recunosc că mă fascinează şi de cele mai multe ori îmi aleg cărţile cu un titlu care transmite ceva…emoţie…complexitate şi trebuie neapărat să fie  colorate cât mai interesant…de preferat albastre :D.

Într-una din cărţi, Muzică într-o limbă străină am găsit un citat foarte interesant  ,, cartea este doar ceva care să-ţi confere aparenţa că eşti ocupat” , nu ştiu câţi dintre noi facem acest lucru, însă mi s-a părut interesantă abordarea. Din punctul meu de vedere, cărţile reprezintă o modalitate de evadare din monotonie, îmbinări de momente de relaxare, descoperire şi transpuneri în alte lumi, cu alte personaje, alte sentimente, alte emoţii.

Zilele acestea, am început o altă carte, Toţi oamenii sunt muritori -Simone De Beauvoir…nu pot spune prea multe despre ea deocamdată, doar că până acum este un roman foarte interesant, în care se îmbină dragostea cu timpul, istoria şi nemurirea… Aşadar aştept cu nerăbdare să o termin de citit… şi să încep apoi o altă carte, apoi alta şi aşa mai departe. 🙂

4 thoughts on “Cărţi…multe cărţi :)

  1. Bravo tie! Si eu am inceput sa citesc! Cred ca multi romani incep din nou sa citeasca si sa lase televizorul inchis. E suuupeeeer! Spor la citit!

  2. Multumesc Elena! Spor si tie la citit…nu stiu daca tot mai multi romani au inceput sa citeasca, asa ar fi ideal, dar macar ar trebui sa lase televizorul inchis ! 😛
    Te mai astept pe blog :)! Seara frumoasa!

  3. Invitatie

    Dintr-o data, zari o usa mica, acoperita de o perdea verde. Uitandu-se pe gaura cheii, fata vazu o gradina minunata, plina de pomi, flori, fluturi si pasari. Prin gradina trecea un parau si peste parau se intindea un podet. Vazand gradina, Alice se gandi ca i-ar placea tare mult sa ajunga acolo.

Leave a Reply

