Pur şi simplu…zâmbete:)

Recunosc, nu am mai scris de mult, poate de mult prea  mult timp, dar nu o să încerc acum să mă scuz,  doar că s-au adunat oboseala, proiectele, stresul, dar din 2011 o să-mi revin :D. Mda, mâine 2010, poimâine 2011…nu m-au încântat niciodată revelioanele, sfârşiturile de an şi toată agitaţia asta pentru o singură seară, o seară ca toate de altfel, doar că trecem într-un nou an 😛

Sfârşiturile de an aduc, bineînţeles alte concluzii minunate legate de ceea ce ni s-a întâmplat în acest an, au loc noi propuneri, dorinţe despre ce am vrea să facem în următorul an…chestii plictisitoare. Evident că şi eu îmi propun diverse lucruri, nu poţi să nu te gândeşti la unele lucruri pe care ai vrea să le faci în noul an, doar că încerc să le îndeplinesc cu adevărat, căci de propus este foarte uşor…contează rezultatul final.

Da, îmi propun o mulţime de lucruri: foarte mult voluntariat, multe cărţi de citit, multe plimbări în Cişmigiu, un blog mult mai bun şi mai zâmbăcios,  sesiuni cât mai uşoare:P, multe zâmbete de dăruit şi de primit şi multe alte lucruri…

Aşadar, 2010 a fost un an bun, pur şi simplu pentru că a fost şi pentru că ne aflăm aproape de  sfârşitul lui, iar 2011 o să fie un an şi mai bun în care o să zâmbim mai mult…PENTRU CĂ PUTEM SĂ FACEM ASTA! 🙂

 

Până la anul, zâmbiţi-vă mult 🙂 !

Leave a Reply

