Respir.Exist.Sunt.Zâmbesc

Nu ştiu câţi dintre cei care îmi vor citi aceste rânduri vor şi înţelege şi vor simţi exact ceea ce vreau să spun. Zilele acestea m-am simţit extraordinar de bine, am zâmbit, nu am mai fost încruntată 😛 , am vorbit mult, m-am gândit la persoanele din viaţa mea, m-am gândit la cât de mult îmi iubesc oamenii, prietenii, colegii, amicii, dar mai ales  cât de mult îmi iubesc familia! Este minunat să râzi, să fii fericită fără motive, căci da nu am avut motive clare…pur şi simplu simţeam nevoia să zâmbesc, pentru că sunt, respir, exist.

Vara trecută, am avut o discuţie cu o persoană dragă…vorbeam de modul în care ne ataşăm de oameni, cât de repede facem acest lucru şi care sunt motivele. Îmi amintesc că atunci am spus că uneori, faptul că mă ataşez extrem de mult de oameni poate fi un defect, fiindcă uneori ataşamentul nu e reciproc sau la fel de intens sau pot interveni mici dezamăgiri din partea celeilalte persoane. Persoana cu care aveam aceea discuţie…mi-a spus extrem de frumos că din contră sunt o persoană specială tocmai fiindcă în ziua de azi nu mai sunt astfel de persoane, care să iubească atât de mult oamenii, atât de repede. De asemenea mi-a spus că tocmai datorită acestei calităţi( persoana respectivă aşa considera că e o calitate 😀 ) aş putea să fiu o persoană foarte, foarte fericită, dar şi că aş putea să fac mulţi oameni fericiţi.

Nu ştiu câţi oameni am făcut sau pot face fericiţi prin existenţa, prin iubirea mea pentru ei, ştiu însă sigur că există o mână de astfel de oameni. Iar după această discuţie am deschis ochii şi am privit înainte…oricâte piedici am întâlnit  de-a lungul vieţii, chiar dacă am întâlnit oameni care mi-au răspuns la iubire şi ataşament cu indiferenţă, am ales să iubesc, să mă ataşez în continuare de oamenii dragi mie, fiindcă aşa sunt eu…nu mă pot schimba, nu vreau să mă schimb… fie că ceilalţi din jur văd asta ca pe un defect sau o calitate, eu voi fi eu… chiar dacă  vor exista în continuare oameni care mă înţeleg sau nu…am ales să iubesc, să dăruiesc multă iubire, atenţie, respect si grijă pentru oamenii din viaţa mea, sau pentru cei care vor face parte din viaţa mea…

🙂

Leave a Reply

