Revenire în forţă :D

Hello everyone,

Spre ruşinea mea nu am mai scris de foarte mult timp… şi îmi pare foarte rău, dar de acum înainte  sper să nu mai fiu atât de leneşă şi să am mai mult spor la noi posturi. De când nu am mai scris…multe s-au întâmplat, multe lucruri frumoase, unele puţin tristuţe dar care s-au încheiat cu bine până la urmă. Am avut o perioadă, când am avut un mic accident cu un picior, mai exact cu un genunchi…din fericire nu a fost nevoie de ghips, căci de asta mi-era cel mai frică:(  offf am fost şi pe la spitalul de urgenţă, o adevărată experienţă de viaţă cum ar spune my sis Simone. Am avut parte de multe sentimente atunci…de frică, recunoştinţă…că a fost doar atât, dar mai mult când am ajuns şi  în spital, am realizat foarte mult cât de important e pur şi simplu să fim sănătoşi… Acum când îmi amintesc parcă nu mai sunt atât de şocată, însă în acea seara când s-a întâmplat acest  mic accident eram pur şi simplu terminată psihic…plângeam nu atât de durere cât de frică…a fost groaznic şi sincer nu doresc absolut nimănui să treacă printr-un asemenea moment.

Cel mai important a fost însă faptul că am avut alături cei mai buni şi frumoşi oameni pe care îi puteam avea, dar şi că a fost doar atât, nimic mai grav. În rest m-am ales cu mici glumiţe drăguţe pe seama piciorului 😛 , dar cu aceeiaşi oameni atât de dragi alături.

Leave a Reply

