A fost Septembrie…

O.k. tragem linie şi vedem ce a ieşit…din Septembrie. A fost cu siguranţă o lună nebună, frumoasă, specială, grea …a fost. Am învăţat multe lucruri noi, am descoperit noi oameni frumoşi, simplii, cu suflet atât de inocent, am redescoperit că există o mână de oameni care mă iubesc, care chiar mă apreciază, ţin la mine…mi-au dovedit-o… şi nu mă refer aici doar la familie, cei din familie ştiu că mă iubesc, mi-o dovedesc în orice zi, în orice secundă şi pentru asta le mulţumesc.

Septembrie…multe amintiri, vise vechi de care am uitat, le-am uitat undeva în sertarele trecutului, retrăirea sentimentelor…amintiri legate de   prima zi de facultate, de colegi, de teama aceea de început… septembrie, toamnă, cu ploi, cu un Bucureşti trist, cu soare palid în colţ de cer, cu zâmbete, lacrimi, cu lacrimi dulci-amărui…

Totuşi a trecut Septembrie, o să înceapă o nouă lună, prima zi de facultate, revederi cu oamenii mei, cu oamenii mei dragi, plimbări în Cişmigiul meu de studentă, multe zâmbete cu Crisu meu, cu prietenii, voluntariat, cărţi, momente petrecute în săli de lectură, dans…zâmbete, distracţie, noi prieteni, mult albastru…începuturi, blog, multe vise noi, dar de data aceasta voi avea grijă mai mult ce visez… dar cel mai important mă voi regăsi şi voi redeveni într-adevăr ceea ce am fost, sunt , aşa cum îmi spun prietenii, un Zâmbărici 🙂

Leave a Reply

