OAMENI ZÂMBĂCIOŞI

Am avut un weekend încărcat cu lucruri, activităţi minunate, dar mai ales cu oameni  cu suflete frumoase 🙂 . Am avut ocazia să particip la un training, la Salvaţi Copiii, pe Drepturile Copilului, a fost foarte, dar foarte interesant, de altfel ca toate activităţile organizaţiei. Nu numai că am avut ocazia de a acumula experienţă, de a descoperi lucruri noi şi foarte utile, dar am avut şi ocazia de a avea parte de multă distracţie, de a întâlni oameni noi şi de a descoperi noi zâmbete :D.

Sincer zâmbetele acestor  oameni mi-au făcut aceste două zile minunate, m-au ajutat şi pe mine să îmi recapăt zâmbetul şi să descopăr că este minunat să ai în jurul tău oameni veseli şi optimişti. M-au  impresionat foarte mult aceste zile, pentru că până acum nu am mai avut ocazia să mă aflu într-o cameră cu aproape 20 de oameni atât de zămbăcioşi şi atât de frumoşi, nu atât fizic, cât sufleteşte 🙂 .

Leave a Reply

