Vise, nori şi cărţi… sau vară

Hello tuturor zâmbăcioşilor! Am revenit din vacanţa mea superbă şi acum sunt din nou pusă pe scris cuvinte dragi şi simple :). Am foarte multe lucruri de spus şi de abia aşteptam să revin la blogul meu drag.Şi tocmai pentru că mi-a fost dor de blog, o să scriu câteva gânduri din zilele de vară, acelea călduroase, de care am scăpat 😀 .

Zile de august…

( p.s. pozele sunt surprinse în zilele acelea călduroase de vară… 😀 )

Primele pagini ale unei noi cărţi, dorinţă, entuziasm de a descoperi noi lucruri, entuziasmul acela specific începuturilor de ceva, de orice, azi însă de carte. Pe lângă faptul că am citit, am făcut ceea ce ador: să privesc cerul…un cer plin de nori albi, pufoşi, cu forme speciale. Am pozat colţuri de cer, am citit şi am visat…ce poate fi mai frumos şi mai simplu? Când spun aceste lucruri mă refer şi mă gândesc la următorul citat:

,, Mi-am zis atunci că lumea este plină de semne. Ne uităm la o bucată de cer, la o pasăre, ascultăm un cuc cântând şi nu ne trece prin cap că toate acestea sunt, poate hieroglife ale naturii pe care nu le înţelegem. Tot ce ne încojoară e format din hieroglife…Lor le e mult mai simplu să spună despre un nor că e un nor…” Octavian Paler- Viaţa pe un peron

Oare nu este aşa, câţi oameni mai au timp azi să privească cerul şi să încerce să se întrebe de ce un nor are aceea formă, sau de ce norii parcă se mişcă… Ce bine e acasă, cu oamenii dragi, înconjurată de vise şi de amintiri, acasă, aici unde pot să zâmbesc mai mult atunci când privesc cerul, sau atunci când privesc măcar un colţ de cer, albastru şi pufos…

O altă zi de vară, cu un soare mare şi cu adieri de vânt cald, cald m-a prins cu o carte pe genunchii mei goi de visătoare. O carte…genială, deşi este un cuvânt totuşi mic, singura carte pe care am citit-o, sincer cu lacrimi în ochi.

Jurnal -Oana Pellea este cartea… fantastică femeie, am citit cartea într-o după-amiază, nu aveam cum să mă dezlipesc de filele cărţii, fantastice cuvinte, pagini, în fiecare cuvânt scris se afla atâta adevăr şi atâta iubire…Fiecare pagină a însemnat o lecţie de viaţă.

Sunt cărţi pe care le ador, tocmai de aceea de fiecare dată când deschid o nouă carte, sper să mă regăsesc în ea…de cele mai multe ori aşa se întâmplă, pentru că nu ai de ce să nu te regăseşti măcar într-un cuvânt, paragraf sau filă. Chiar aseară mă gândeam că mi-e dor de cuvinte, de scris, de blog, tocmai de aceea m-am hotărât să scriu azi câteva lucruri…

Închei cu o singură dorinţă…să o pot vedea pe Oana Pellea, pe scenă, să o aplaud ca pe o incredibilă actriţă, dar mai ales să-i admir frumuseţea de a fi un om fantastic…

Leave a Reply

