Acasă, cărţi şi multă linişte…

Mi-este destul de greu să spun acest lucru…dar o să iau din nou o pauză în ceea ce priveşte blogul meu zâmbăcios 😦 . Însă o să am parte din nou de o vacanţă acasă, de data aceasta până prin septembrie, având în vedere că nu am găsit nici un job până acum…pot spune că am renunţat şi plec… în locul pe care îl iubesc cel mai mult, acasă 😀 bineînţeles. Poate că aşa trebuia să fie, să plec acasă, poate chiar vroiam această vacanţă şi chiar aveam nevoie de ea, de acasă, de familia mea.

Mă aşteaptă părinţii, familia mea, grădina mea mare şi verde, motănelul roşcat, cei doi câini, multă linişte…şi multe cărţi 🙂 . Vreau foarte mult să citesc, să ascult muzică, să visez, să mă relaxez şi să mă întorc în toamnă cu forţe proaspete…căci deja am atâtea planuri pentru toamnă: voluntariat mult, prieteni, facultate, parcuri, plimbări, multe posturi pe blog, multe multe zâmbete, cărţi, biblioteci şi din nou multe zâmbete :).

O să mă întorc  cu multe lucruri de povestit, lucruri frumoase de acasă, cu multă dorinţă de scris  şi cu zâmbete noi!

Zâmbiţi mult, mult!

Soarele de care am parte acasă… picture made by me 🙂

Leave a Reply

