Un Cişmigiu al viselor mele…

Zi de iulie, cu soare, zâmbete şi vise… Asta a fost ziua de azi pentru mine, o zi în care am ,, cutreierat” Bucureştiul, am fost pe Calea Victoriei, acolo unde mie îmi place să spun că se află ,,lumea bună a capitalei”  😀 . Dar cel mai important pentru mine este faptul că am fost într-un loc în care nu mai fusesem de mult… chiar mi-era dor de Cişmigiul meu drag.

Mi se pare unul dintre cele mai frumoase parcuri, are ceva special, îmi aduce aminte de prietenii mei de la facultate, de plimbările şi zâmbetele noastre de acolo…de poveştile noastre… de  prietena mea cea mai bună , mi-e tare dor de ei. Dar azi a fost bine, am reuşit să mă relaxez, să visez, să-mi pun ordine în gânduri şi să privesc…este minunat să priveşti oamenii de lângă tine, oameni pe care nu-i ştii dar care pot avea aceleaşi gânduri şi aceleaşi vise ca şi tine, însă oameni pe care totuşi îi numim necunoscuţi…

Cişmigiul azi parcă era gol…verde dar gol, frumos, cu mulţi copiii care alergau, cu multe băncuţe goale… Şi am mai văzut mulţi oameni în vârstă care pur şi simplu stăteu pe băncuţe, priveau în gol şi hrăneau porumbeii, mi s-a părut ciudat…m-am gândit oare aşa o să devenim toţi când o să îmbătrânim? O să se scurgă zilele stând pe o băncuţă, în Cişmigiu şi hrănind porumbeii?

Însă a fost o zi  frumoasă, petrecută într-un Bucureşti agitat, un Bucureşti care mi-e atât de drag… şi un Cişmigiu al viselor mele de studentă…

Leave a Reply

