,,Doar un fluture…care aşteaptă să-l prinzi”

M-am hotărât să scriu în sfârşit câte ceva despre cartea ,,Fata cu portocale” , deşi mi-e greu să spun multe lucruri despre aceasta, tocmai pentru că trebuie să simţi mai mult această carte… Am descoperit-o întâmplător, într-o librărie, dar mi-a plăcut foarte mult titlul, care să recunoaştem sună chiar bine şi mai mult de atât atrage atenţia.

Cartea a fost pe placul meu tocmai pentru că este simplă, dar în acelaşi timp păstrează un mister, prezintă genul acela de poveste  în care eu cred, acela frumos, visător şi totuşi uneori ireal…Însă nu o să spun foarte multe, deoarece există un suspans special atunci când o citeşti pe care eu l-am trăit.

Cartea este cam aşa…pe scurt: un tată îi lasă o scrisoare fiului său, însă acesta o citeşte după mulţi ani, când tatăl nu mai este în viaţă…bineînţeles că prin scrisoare , tânărul află multe lucruri noi, ajunge să se maturizeze, dar mai ales descoperă o poveste de dragoste şi un răspuns la o întrebare foarte interesantă…o s-o descopere fiecare dacă o să citească cartea 🙂

Mie mi-a plăcut foarte mult…a fost o carte care m-a emoţionat şi m-a făcut să cred în continuare în visele mele…Aici sunt câteva fraze ale cărţii drăguţe…

,,Dacă două persoane nu fac altceva decât să se caute unul pe celălalt, nu este de mirare dacă se întâlnesc cu totul întâmplător.”

,,Bineînţeles că eu nu sunt doar un fluture care aşteaptă ca tu să-l prinzi.”

,, Mi-am îndreptat ochii spre cer. Am zărit un fluture auriu printre frunzele unui portocal[…]Mi s-a părut mai greu să te prind pe tine decât să prind un fluture cu mâna.”

Dincolo de o zi rece, în care am văzut un Bucureşti trist si parcă gol…sper să vă regăsiţi în această carte şi să o citiţi cu mare drag aşa cum am făcut-o şi eu…într-o zi de vară în care mi-am dat seama că, Jostein Gaarder chiar avea  dreptate când spunea în cartea sa că fiecare portocală este altfel… ca şi noi, oamenii, poate vom  înţelegem acest lucru atât de …simplu.

Leave a Reply

