Zâmbete de soare

Chiar dacă am spus că în zilele acestea o sa povestesc puţin din  cartea ,, Fata cu portocale” , totuşi nu am să fac acest lucru azi…pentru că nu am starea necesară, sincer după ce am asistat la un accident azi…nu am fost implicată eu în mod direct ci doar am văzut. A fost foarte ciudat, nu mai văzusem până azi, parcă este exact ca într-un film, mai ales că m-am uitat în aceea direcţie chiar  când a avut loc impactul. Da, din fericire nu a fost un acident grav, nu au fost răniţi…dar totuşi ideea de a face accident, de a se duce totul într-o clipă, m-a cam pus pe gânduri. Foarte ciudată senzaţia, doar asistând şi nu vreau să mă gândesc cum se simt cei implicaţi într-un accident.

Trecând peste acest accident la care am asistat, azi am mai avut parte de o minunată ploaie, de obicei nu îmi place ploaia, poate doar atunci când sunt acasă şi eventual ascult ceva muzică bună, însă azi nu a plouat oricum ci cu soare… a fost aşa de drăguţ, să vezi razele galbene de soare cum trec printre nori, iar picăturile de ploaie erau calde…Nu ai cum să nu zâmbeşti când vezi că  soarele, chiar dacă plouă,  ne zâmbeşte dintr-un colţ de cer…

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

