Dimineaţă…gară..

Dimineaţă, gară, trenuri … aglomeraţie şi un răsărit de soare de Bucureşti, de asta am avut parte azi.  Am avut mult timp să mă gândesc la mine, la oameni, la viaţă şi la viitor. De abia aştept să încep facultatea, mi-e dor de oamenii buni de acolo, de colegi, de prieteni, mi-e dor de un nou început care se numeşte anul doi de facultate, mi-e dor să învăţ lucruri noi despre ceea ce ador…

Cum spuneam am avut o zi în care am fost aşa mai busy… însă am avut mult timp de aşteptat pe un peron din Ploieşti…din aceeaşi gară din Vest, ca de obicei…cam 80 de minute , nu ştiu dacă este normal acest lucru, cu toate că sunt lucrări, dar totuşi… măcar am reuşit să termin cartea de citit, poate una dintre cele mai frumoase cărţi pe care le-am citit. Este superbă…trebuie citită, am învăţat multe lucruri noi…este cartea perfecta pentru mine…însă o să povestesc mâine mai multe, acum am nevoie să mă gândesc la ce a însemnat această carte… ,,Fata cu portocale”

Închei seara cu un zâmbet, care se datorează  unei imagini pe care am privit-o azi…erau culori de floarea-soarelui…

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

