I’M BACK :)

🙂

Hello!!! m-am întors de ceva timp din minunata mea mini-vacanţă, aşa că e timpul să o luăm de la capăt. Mi-a fost destul de greu să revin, să scriu din nou pe blog, nu ştiu sincer de ce…poate pentru că a trecut ceva timp…În fine, ideea este că într-adevăr am avut o super mini-vacanţă, cu multe zâmbete, cu familia, cu oamenii dragi mie 🙂 Recunosc faptul că mi-a fost dor de Bucureşti, de my sweet  sisters :D, de parcuri…însă uneori este foarte bine să ai parte de multă linişte, aşa cum este la mine acasă, este nevoie de un mic ,,regim”  de tehnologie, de internet, la mine a funcţionat:D . Deşi acum trec prin perioada de căutare de job( apropo, oare de ce toţi cer experienţă, mă gândesc…unde aş putea să capăt experienţă dacă nimeni nu mă angajează?!? ) chiar sunt stresată din cauza aceasta, o să încerc totuşi să scriu mai des pe blog 🙂 Acum, scriind îmi dau seama că mi-era dor de cuvinte, de oameni…de blogul meu zâmbăcios 🙂 ….

I’m back!!!! cu multe zâmbete şi  îmbrăţişări!!!! 🙂

Leave a Reply

