PARFUM DE TEI….ŞI MULTĂ LINIŞTE!

Miroase a vară….a vacanţă (mai este puţin, puţin şi vine :D, termin şi cu sesiunea :D) şi a flori de tei…azi am trecut pe lângă teii Bucureştiului… pe lângă Dâmboviţa.. mirosea atât de frumos…un parfum care te făcea să zbori,să visezi…pur şi simplu să zâmbeşti:).Tot azi am avut parte de  ceva ce mi s-a părut ciudat…şi totodată diferit…de alte zile. Eram în metrou, mă îndreptam spre casă, nimic ieşit din comun…însă de când m-am urcat şi aproape până să cobor…am observat că nimeni nu vorbea…(nimeni bineînţeles din zona metroului  în care stăteam eu)…era o linişte care m-a lăsat uimită…nimeni nu vorbea cu nimeni…telefoanele nu sunau( ciudat:p), toţi tăceau…însă sincer acest moment m-a încărcat cu atâta optimism şi încredere, încât ziua mi s-a părut …altfel, mai simplă, m-a făcut să realizez că uneori tăcerea poate însemna mult…că uneori e bine doar să taci …şi să priveşti…să taci şi să te odihneşti , să scapi pentru câteva clipe de agitaţia frumoasă din Bucureşti…

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

