LA MULŢI ANI COPILE!!!!!!!

O lume minunată…..

1 Iunie…o zi agitată, cu multe emoţii, cu agitaţie,  stres,  multe, multe aşteptări…( examen cam greu…oral 😦 , dar care s-a încheiat cu bine, nota maxima 😀 ), aglomeraţie, grevă la metrou, cam depindem de metrou 😛 , dar care s-a încheiat cu zâmbete :)…Dincolo de astea azi a fost 1Iunie, ziua Copilului, deci ziua tuturor 😀 , îmi amintesc de copilăria mea…de zilele frumoase când mă jucam nu în faţa calculatorului, ci afară, cunoscutul şotron, sau coarda .Era altfel, nu ne doream calculatoare, telefoane mobile ci ne doream lucruri simple, păpuşi, dulciuri 🙂 . Trăiam mai simplu, nu aveam ca idol vre-o Hannah Montana, ci ne uitam la desene ca Familia Flinstone, Tom şi Jerry, sau preferatele mele Ciocănitoarea Woody:) . Eram altfel de copii, mai naivi, mai simpli, însă cel mai important este faptul că orice copil, fie din ziua de azi, fie din vremea mea, are sufletul bun şi pur 🙂 Mi-e dor de copilărie, când râdeam mai des, când mă jucam aproape toată ziua cu surorile mele dragi, ne dădeam în leagăn,  sau când  mă jucam cu colegii ţară, ţară vrem ostaşi:) .

Nu cred că am încetat să mai  fiu copil, am avut o copilărie frumoasă şi simplă, am fost un copil cuminte , ascultător( chiar aşa a fost 😛 ), dar şi un copil răsfăţat, iubit,  fiind mezina familiei. Ceea ce sunt azi, datorez familiei, părinţilor, surorilor pentru educaţia şi sprijinul oferite….  Şi totuşi hai să nu uităm de copilul din noi, hai să gândim ca adulţii şi să simţim, să avem suflete de copii, să zâmbim ca nişte copii, să trăim veseli ca ei !!!!!

LA MULŢI ANI copiilor, tuturor….nouă:) !!!!

Sunt multe alte cântecele….Ceata lui Piţigoi, În pădurea cu alune, Alunelu, Oac, oac diri diri da, Un elefant se legăna… 😀 -preferatul meu…

Leave a Reply

