ROMÂNIA!! 🙂

Aseară am putut zâmbi din nou, m-am putut bucura din plin de faptul că sunt româncă!!! Urmărind Eurovisionul( ca în fiecare an :D) , am fost  încântată de prestaţia României, a Paulei şi a lui Ovi 🙂 cu a lor melodie ,,Playing with fire”, au fost foarte relaxaţi şi foarte tari, chiar  au fost printre cei mai tari aseară!!  De când au cântat până au anunţat clasamentul final şi anume că suntem pe locul 3  :D, sincer m-am simţit mândră că sunt din România, nu că ar fi fost prima dată când simt acest lucru, însă mă bucur că au fost apreciaţi de toată Europa, mai puţin de câţiva dintre ai noştri dragi vecini (no comment :p) ,dar mulţumim Moldovei 😀 .Cred că ar trebui să fim mai mândri de România, nu doar atunci când avem o performanţă, ci cu orice ocazie, pentru că suntem o ţară frumoasă, cu oameni frumoşi şi buni şi este păcat că nu conştientizăm şi valorificăm acest lucru!!!!!!  Până la urmă, aseară România a fost adevărata câştigătoare, cel puţin pentru noi, pentru mine sigur 🙂

Love România!!!!Mulţumim Paula şi Ovi !!!!

Smile 😀   !!!!!

Adevăraţii câştigători!!!!

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

