Acasă miroase a zâmbete….

Weekend-ul acesta am avut marea ocazie de a zâmbi 😀  fiindcă m-am simţit din nou copil, fiindcă am fost foarte fericită!!! De ce? Pur şi simplu pentru că am fost într-un loc perfect…ACASĂ. Singurul loc în care simt că totul e bine, în care mă simt cu adevărat fericită, înconjurată de cele mai importante persoane din viaţa mea. Acasă e altfel, acasă e liniştea de care uneori am atâta nevoie, acasă sunt oamenii simpli şi buni de care mi-e dor, acasă sunt amintirile, clipele, trecutul…. Acasă întotdeauna miroase a zâmbete şi a vise… a flori de iasomie căci acasă e locul unde visele nu au limite, unde totul devine mai simplu. Acasă înseamnă familie, copilărie, joc şi sărbători…  Cândva o super-profesoară de la facultate a spus că ,,acolo unde îţi este casa, acolo îţi este şi inima” , de atunci mă tot gândesc la acestă frază… cu toate că iubesc Bucureştiul, ( sunt o mare fană 😀 ) , în acest weekend am realizat că are atât de multă dreptate….

One thought on “Acasă miroase a zâmbete….

Leave a Reply

