Tu când zâmbeşti?

Zâmbesc ori de câte ori simt că pur şi simplu nu mai pot, că nu mai am putere să merg mai departe, atunci când nu mai am speranţe.Zâmbetele mă fac mai puternică, ele mă ajută să trec peste orice problemă, căci atunci cînd zâmbesc, parcă totul se simplifică 🙂 .Am învăţat de curând că viaţa este mult prea frumoasă şi că nu merită să nu o trăieşti  pur şi simplu zâmbind.Toţi avem anumite motive mai speciale pentru care zâmbim mai des, eu ştiu sigur că le am 😀 zâmbesc atunci când cei din jurul meu sunt fericiţi, zâmbesc când mi se zâmbeşte, dar mai ales zâmbesc atunci când întâlnesc copii, căci ei sunt cei care reuşesc să-mi îndulcească orice zi, încărcându-mă de puritate, seninătate şi iubire. Însă cel mai important motiv pentru care zâmbesc este acela că trăiesc o nouă zi, că respir….că văd că mai există oameni buni, oameni simpli, care-şi trăiesc viaţa frumos, simplu, toate acestea pentru că în oameni, în zâmbete şi în lucruri simple mă regăsesc …..:)

Leave a Reply

